TRUCURI PENTRU ACCELERAREA METABOLISMULUI !!!

TRUCURI PENTRU ACCELERAREA METABOLISMULUI !!! A venit primavara si natura s-a trezit la viata, asa si garderoba noastra de primavara-vara isi reintra in drepturi. Dar dupa o iarna lunga, doua sarbatori cu ispite culinare greu de ocolit si miscare destul de putina, ne simtit metabolismul incetinit. Parca suntem din ce in ce mai obositi si hainele pareau totusi mai mari anul trecut. Cum ne acceleram metabolismul sa revenim in forma cat mai repede?

🥣Nu sari peste micul dejun!🥣

Daca sari peste el vei incetini capacitatea organismului tau de a arde grasimi in timp ce acesta isi va conserva energia. Ideal ar fi sa consumi cereale integrale,bogate in fibre, cum ar fi:ovazul, orezul brun, orzul, quinoa sau mei, conferindu-ti un plus de energie si ajutandu-te sa arzi cu 10% mai multe calorii. De asemenea, digestia fibrelor dureaza mai mult timp ceea ce inseamna ca vei arde mai multe calorii.

Mic Dejun

🥗Mananca pe tot parcursul zilei!🥗

Pentru a iti mentine metabolismul la parametrii inalti este important ca nivelul zaharului in sange sa fie constant. Astfel, ideal este sa consumi mese mici si dese, 3 pe zi si 2-3 gustari. Aceasta strategie te va ajuta sa consumi mai putine alimente si sa ramai satul pe parcursul intregii zile.

🌶️Consuma alimente picante!🌶️

Introdu in alimentatie ardei iute, piper, scortisoara sau curcuma si vei creste temperatura corpului tau, astfel vei accelera procesul de ardere a grasimilor.

Picante

🍄Cresteti consumul de proteine!🍗

Corpului ii trebuie mai mult timp să digere mâncarea care este bogată în proteine (carne,oua, branza, linte,ciuperci ,soia etc) , decât cea bogată în carbohidrați și grăsimi. Acest lucru este benefic atat pentru accelerarea metabolismului cat și pentru slăbire.

🍟Eliminati grasimile trans!

Acest tip de grasimi impiedica corpul sa arda grasimea ,incetinind metabolismul, produc inflamatie si cresc rezistenta la insulina, ba mai mult, cresc si nivelul colesterolului.

🥑Mancati alimente bogate in Omega-3!

Produsele bogate in omega-3 (somon, ton,sardine,chia etc) cresc colesterolul bun in sange (LDL), scad procesele inflamatorii si accelereaza metabolismul. Ajutandu-ne la eliminarea kilogramelor nedorite.

Omega 3

⛔Evita aceste alimente:⛔

Evita produsele bogate in carbohidrati – pe baza de porumb, grau, zahar, soia, alcool, fructe confiate, indulcitorii artificiali si alimentele cu 0% grasimi. Trebuie sa eviti alimentele cu indice glicemic mare ,acestea impreuna cu bauturile dietetice sau alimentele ambalate fara zahar iti vor incetini metabolismul. Opteaza pentru cele indulcite cu indulcitor natural ,cu stevie , indulcitori fara efecte negative asupra metabolismului tau.

Evita

☕ Consuma cafea neagra in fiecare zi !☕

Cafeina stimuleaza in mod natural sistemul nervos central, iar o ceasca pe zi te ajuta sa accelerezi metabolismul. Pe perioada verii poti adauga cateva cuburi de gheata, astfel vei obtine rezultate si mai bune.

Cafea

🍵 Bea 2-4 cani de ceai verde!🍵

Ceaiul verde si ceaiul oolong combina beneficiile cafeinei si ale catehinei, substante ce iti stimuleaza metabolismul si te ajuta la pierderea in greutate. Studiile arata ca daca bei 2-4 cesti de ceai verde pe zi, organismul tau va arde cu 17% calorii in plus timp de cateva ore .Un rezultat important arata ca acei oameni care au baut ceai verde in mod regulat au inceput sa slabeasca mai rapid, deoarece acesta a facilitat oxidarea grasimilor si termogeneza.

Ceai Verde

🥤Invata sa iubesti APA!🥤

Ramai hidratat constant consumand 8 pana la 12 pahare de apa pe zi, astfel vei arde mai multe grasimi si te vei simti satul o perioada mai indelungata.Bea un pahar de apa cand te trezesti si seteaza-ti o alarma la fiecare ora pentru a-ti reaminti sa bei apa. Cu cat temperatura apei este mai scazuta, cu atat mai mult se va accelera metabolismul!

Invata despre HIDRARATEA CORECTA

ACCELERAREA METABOLISMULUI 4
Iubeste APA

🏃‍♀️Fa exercitii timp de o ora zilnic!!! ⛹️‍♂️

Studiile spun ca o ora de exercitii fizice pe zi iti poate schimba ADN-ul si te ajuta sa-ti accelerezi metabolismul. Cardio este varianta castigatoare aici. Asa ca in loc sa alergi pe banda intr-un ritm constant incearca sa variezi in intensitate pentru a-ti determina corpul sa arda mai multe calorii.

Sport

💪Lucreaza-ti musculatura!💪

Sportul este cheia unei musculaturi dezvoltate corect, complet si armonios. Alearga, inoata, joaca tenis si ridica greutati! Cresterea masei musculare cu cateva procente te va ajuta sa iti accelerezi metabolismul pe timpul zilei, dar si pe timpul noptii cand corpul se afla in repaus.

🚶‍♀️Miscarea continua este secretul!🚶‍♀️

Alege sa urci pe scari in loc sa iei liftul, parcheaza masina mai departe si mergi pe jos, coboara cu o statie mai devreme din mijlocul de transport in comun, ridica-te de la birou cat de des poti si fa o plimbare. Sedentarismul este o optiune pe care este de dorit sa o eviti!

💤Somnul de calitate aduce echilibru!💤

Lipsa somnului de calitate o perioada indelungata, stresul prelungit , cat si un stil de viata incarcat, conduc la un metabolism incetinit. Daca prea mult somn iti incetineste metabolismul, acelasi lucru se intampla si in cazul lipsei de somn, cand organismul tau incepe sa arda mai putine calorii in starea de repaos, ce reprezinta 60-75% din arderile zilnice de calorii, conform lui John Berardi, autorul cartii The Metabolism Advantage

Daca te-a afectat vreodata lipsa somnului ( pe tine sau pe cei din jurul tau ) iata cateva solutii naturale pentru combaterea insomniei

Somnul

TRUCURI PENTRU ACCELERAREA METABOLISMULUI !!!

Please follow and like us:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)