Idei Sănătoase pentru Mic Dejun Perfect

Micul dejun, cea mai importanta masa a zilei, uneori este iesita din schema din cauza lipsei de timp. Idei Sănătoase pentru Mic Dejun Perfect

Micul dejun , rasfat pentru intreaga familie

In timpul saptamanii alegeti variante simple si rapide de preparare a micului dejun. Alegerea optima sunt : cereale cu iaurt sau lapte, smoothie, sandwich, biscuiti integrali si iaurt sau lapte etc.
In weekend va puteti rasfata familia cu variante de mic dejun mai sofisticate, dar totodata sanatoase . Rasfat la mic dejun cu : fritatta, briose, omleta cu legume, sandwich-uri calde cu branza /cascaval si legume, clatite sanatoase din faina de ovaz umplute cu ricotta etc.

Folositi proteine de calitate

Alegeti sa combinati o proteina de calitate cum ar fi oua, branza, iaurt, humus, un mezel de calitate cu carbohidrati cu absorbtie lenta (paine integrala, fulgi de ovaz, crackers-i integrali), alaturi le legume proaspete, frunze verzi sau chiar fructe uscate si seminte.
Adaugati la amestecul de ovaz si iaurt, stafide, seminte de chia sau in pentru beneficiile pe care ni le ofera.
Prepararea micului dejun in weekend poate fi un moment ideal de a petrece timp pretios cu familia, preparandu-l impreuna. Puteti face din micul dejun de weekend si o surpriza pentru cei dragi, Pregatiti un mic dejun delicios chiar inainte de a se trezi restul familiei (briose sau fritatta)
Va propun cateva variante de mic dejun sanatos, exemplificate prin poze, astfel veti obtine o masa minunata, preparata cu drag pentru intreaga familie.

Pofta buna la sanatate!  Idei Sănătoase pentru Mic Dejun Perfect

Please follow and like us:
error

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)