Farfurii sanatoase si echilibrate

Cum sa mancam ordonat intr-o lume atat de dezordonata? Asta e intrebarea pe care o primesc atat de des sub diferite forme. Ordinea din viata noastra primeaza si pe primul loc sta sanatatea, ceea ce inseamna si alimentatia. Farfurii sanatoase si echilibrate

Pentru azi va propun 3 feluri de mese principale, bogate in nutrienti, echilibrate in macronutrienti. Cu proteine sanatoase, dar si alimente crude din belsug. Alimente crude trebuie sa avem la fiecare masa. Ele oferindu-ne vitamine, minerale si enzime pe care le pierdem intr-o mica sau mare parte prin preparare termica.

Mic dejun :

omleta din 2 oua cu ardei si patrunjel, alaturi de rosii si salata verde. Am adaugat si o felie mica de paine integrala (optional) Pont : daca va doriti omleta super mega extra pufoasa, separati galbenusul de albus, le bateti bineeee separat si apoi adaugati albusul peste galbenus.

Pranz :

salata rece de paste integrale (din grau dur), ardei, rosie, patrunjel si zucchini la abur plus ton un in suc propriu

Cina:

piept de pui la gratar si mix generos de salata, sare, piper rosu si boia iute

Pentru cele 2 gustari puteti opta pentru un fruct, nuci, seminte, cativa biscuiti integrali digestivi, batoane energizante proteice (facute in casa)

Pofta buna la sanatate!

Please follow and like us:
error

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)