10 trucuri care ne vor ajuta sa nu ne ingrasam de Paste

Cu totii asteptam cu nerabdare sosirea sarbatorilor de Paste. Masa in familie si odata cu ele si nelipsitele bucate traditionale la care visam de ceva vreme. Fie ca visam la drob, friptura sau ciorba de miel, ouale rosii, pasca sau cozonac, toate vor lasa urme. Pe care le vom cantari usor ulterior peste greutatea noastra, cam cu 3-4kg.

Cum sa nu ne ingrasam de Paste ?

Cum sa nu ne ingrasam de Paste

Iata 10 trucuri care ne vor ajuta silueta sa ramana neschimbata chiar si dupa mesele copioase de sarbatori:

1.Faceti pauza intre felurile de mancare intre 1.30 min si 2h.

2. Consumati salate verzi(rucola,baby spanac, diferite tipuri de salata etc.) si legume crude(castraveti, ridichi, ardei etc.) alaturi de preparatele traditionale.

3. Consumul de alcool trebuie sa fie moderat, cea mai buna varianta fiind consumul 1-2 pahare vin rosu sec sau demi-sec la masa.

4. Este de evitat pe cat putem sa consumam bauturi carbogazoase .Pe langa faptul ca ne baloneaza , majoritatea dintre ele contin o cantitate considerabila de zahar

5. Ne-ar fi de ajutor ca în săptămâna dinaintea Pastelui să încercăm să reducem cât mai mult caloriile(si in special carbohidratii), astfel încât să “facem loc” meselor îmbelșugate. Putem incerca o zi-două să bem doar apă si sucuri de fructe.

6. În toată această perioadă este foarte important să ne hidratăm intens. Apa ne va ajuta să mai eliminăm din toxine și, în plus, ne va face să ne simțim sătui mult mai repede și să mâncăm mai puțin. Și tot la capitolul hidratare: ar fi bine să bem multă apă cu lămâie și fresh-uri de grapefruit, ghimbir cu lamaie,care ajută la accelerarea metabolismului și arderea grăsimilor

7. Pasca , cozonacul, cat si celelalte dulciuri ( care pot fi mai sanatoase folosind indulcitor natural ) ar trebui mâncate separat de felurile principale. Ideal ar fi să le servim dimineața, pe post de mic dejun, alături de o cană mare de ceai digestiv sau pe post de gustare.

8. Nu este recomandat consumul de fructe după-masă, mai ales dacă am mâncat și dulciuri tradiționale

9. Sportul nu trebuie neglijat nici chiar in zilele de sarbatori! Chiar daca salile sunt inchise sau nu putem ajunge si mersul pe jos este o optiune.

10. Sa nu ajungeti infometati la masa in familie, asta va va ajuta sa luptati contra sumedeniilor de tentatii culinare.

Please follow and like us:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)