50 de trucuri pentru a pierde grăsime și a câștigă masă musculară

1.Consuma alimente intregi (fructe si legume), proaspete si evita-le pe cele procesate.
2.Nu inlocui fructele si legumele proaspete cu sucuri
3.Citeste cu atentie eticheta cand cumperi alimente gata preparate sau semipreparate
4.Nu elimina total categorii intregi de alimente, fie ca vorbim de carbohidrati, grasimi sau proteine
5.Mananca in liniste, mestecand bine si doar pana te simti un pic satul
6.Mananca cantitati mici , la 3-4 ore
7.Necesarul de vitamine si fructe este de preferat sa fie luat din legume si fructe
8.Tine cont de ce alimente si ce cantitate iti cere corpul tau sa consumi, astfel iti vei intelege exact cum funtioneaza corpul tau
9.Nu consuma pielea puiului, indeparteaz-o inainte de a fi gatit (daca este posibil)
10.Consuma peste cel putin de 2 ori pe saptamana

11.Lactatele pe care le consumi sa aiba continut redus in grasime
12.Consuma ceai verde
13.Nu manca inainte de a adormi
14.Merele ar trebui sa fie prezente in dieta zilnica
15.Brocoli ajuta in prevenirea cancerului
16.Nu sari peste micul dejun
17.Consuma seminte si nuci zilnic (in cantitati mici)
18.Consuma zilnic legume/fructe verzi (sarace in zaharuri bogate in enzime si clorofila)
19.Tomatele protejeaza prostata
20.Iaurtul te protejeaza impotriva aparitiei ulcerului si te ajuta sa ai o digestie mai buna

50 de trucuri pentru a pierde grăsime și a câștigă masă musculară

21.Redu cantitatea de sare,inlocuind-o cu lamaie, ierburi aromatice si condimente
22.Opteaza pentru consumul de carne macra
23.Usturoiul elimina bacteriile
24.O portocala pe zi te va ajuta sa iti intaresti sistemul imunitar si iti va furniza vitamina C
25.Consuma alimente cu continut ridicat de fibre ( produse din faina integrala, legume, fructe etc.)
26.Opteaza pentru proteinele vegetale in alimentatia ta (naut, linte,ciuperci)
27.Cand mananci in oras alege cele mai sanatoase mancaruri si tine cont de combinatiile alimentare
28.Inlocuieste faina alba cu cea integrala
29.Consuma unt de cocos, de arahide, avocado ,seminte si nuci, inlocuind grasimile clasice din alimentatie
30.Inlocuieste prajirea carnii prin gatirea ei la abur, la cuptor sau la gratar

50 de trucuri pentru a pierde grăsime și a câștigă masă musculară

31.Planifica in fiecare saptamana sa introduci cate un tip de aliment/fel de mancare sanatos
32.Consuma ceapa, fiind bogata in nutrienti si avand numeroase proprietati benefice pentru sanatatea ta
33.Ouale contin o cantitate mare de proteina si pe langa asta ajuta si la imbunatatirea memoriei si a capacitatii de concentrare
34.Consuma ardei iute pentru a arde caloriile mai intens si pentru o digestie mai buna
35.Rasfata-te din cand in cand cu ceva ce iti place
36.Cumpara cantitati mici de alimente , pentru a fi mereu proaspete
37.Mananca cantitati mai mici de mancare si savureaz-o mai mult
38.Incape masa cu o supa/ciorba sau o salata
39.Bea mai multa apa, apa elimina toxinele si te ajuta la eliminarea grasimii
40.Consuma orez integral ( negru, rosu, verde)

50 de trucuri pentru a pierde grăsime și a câștigă masă musculară

41.Mananca in liniste la masa, portionand de la inceput mancarea si evita sa lasi intreaga cantitate de mancare pe masa
42.Ghimbirul este considerat un panaceu universal, fiind folosit pentru tratarea si prevenirea multor afectiuni; el accelereaza metabolismul, elimina grasimea si taie pofta de mancare
43.Consuma apa cu lamaie zilnic
44.Mananca fructe de mare
45.Alege gustari sanatoase chiar daca esti ocupat (nuci,alune,fructe uscate,sticksuri de legume,fructe crude ,etc.)
46.Opteaza pentru caserola cu mancarea pentru pranz, asa vei fi sigur ca ai la indemana mancare sanatoasa
47.Nu rontai intre mese
48.Micul dejun sa il servesti intre 30 min si o ora de la trezire
49.Evita consumul de alcool si bauturi carbogazoase
50.Nu uita sa fii atent la continutul de zahar al produselor pe care la consumi (este prezent chiar si in produsele in care nu te astepti)

Please follow and like us:
error

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)