5 Sfaturi pentru a nu te ingrasa in vacanta

Pentru vacanta ne pregatim corpul cateva luni. Dar ce ne facem cand ne intoarcem din vacanta si corpul nostru perfect nu mai intra in hainele noastre perfecte? Depresie? Mustrare de constiinta? Va suna cunoscut? Cum putem preantampina aceasta drama sitotusi sa avem o vacanta perfecta? Sfaturi pentru a nu te ingrasa in vacanta .

Când ești în vacanță este prea ușor să abandonezi tot ce știi despre cum sa mănânci sănătos–și apoi să te întorci acasă si nu mai incapi in hainele tale (urat moment). Expertii in nutritie afirma cu tarie ca putem bea si manca ce ne place in vacanta si totusi sa nu ne ingrasam

Este adevărat că vacanțele nu sunt ideale pentru a tine cura de slabire, dar nici un motiv suficient de bun pentru a ne mai face o gaura in plus la curea.

“Menținerea greutății dumneavoastră este un obiectiv realist în timpul vacantei, ” spune Dawn Jackson-Blatner, RD, un purtător de cuvânt pentru American Dietetic Association.

Deci, înainte de a comanda inca o pina colada la barul de la piscina, ia în considerare aceste cinci strategii simple pentru a evita creșterea în greutate in vacanta:

1: Planificati sa faceti MISCARE

Vacantele ar trebui să fie o oportunitate de a ne energiza, reîmprospăta, și relaxa–nu o scuză pentru a lua o pauza de stilul de viata sanatos. Atunci când vă planificați vacanta, optați pentru locațiile care vă vor permite să vă implicați în activități fizice. Rețineți că activitatea fizică este biletul de voie pentru a va bucura de calorii suplimentare, fără o creștere în greutate.

Trebuie sa alegeti activitati fizice care va fac placere, mai ales ca sunteti in vacanta.

Majoritatea hotelurilor au sala de fitness, dar puteti opta si pentru alergatul pe plaja sau in apa. Luati în considerare locurile unde puteți face plimbări sau drumeții, plimbare cu bicicleta, sporturi nautice, ori puteti folosi terenurile de tenis ale hotelului. Nu va zgarciti la nicio activitate fizica pe care o puteti face in vacanta, nici chiar la o partida de volei pe plaja .

Cel putin o ora pe zi, faceti orice activitate fizica va face placere.

2: Provizii de alimente sanatoase

Atunci când călătoresc, fie cu avionul, trenul sau masina, nu imi lipsesc alimentele sănătoase, astfel încât nu va trebui să mănânc orice este disponibil. Începeți ziua cu un mic dejun hrănitor, apoi împachetați gustări ușoare și satisfăcătoare sau o masă mică, cum ar fi un sandwich cu curcan, ton, mozzarella, hummus, cu salată verde și roșii, pâine cu cereale integrale, o bucată de fruct și unele legume tăiate.

Întârzierile și plictiseala sunt inevitabile pe drum, dar aceste situații nu sunt un motiv pentru a mânca ceva in plus.

“Ramai la un program de alimentație regulat, astfel încât să nu fi tentat să mănânci gustări bogate în calorii și sa rontai intre mese, “, spune președintele American Dietetic Association ,Connie Diekman.

3: Evitați mesele sofisticate

Alegerea felurilor de mancare poate reprezenta cea mai mare provocare pentru evitarea creșterii în greutate de vacanță.

“Acasă, știi exact ce contin alimentele pe care le pregătesti. Dar, în restaurante, acesta poate fi un mister și singura modalitate de a fi sigur că este pregătit într-un mod sănătos este de a pune întrebări suplimentare”spune Diekman, director al Universității din Washington de nutriție.

Cheia este de a comanda legume preparate simplu, coapte, fierte ,carne la grătar și pește.Evitati mancarurile cu sos, salatele cu dressing, deserturile cu creme sofisticate sau produsele de patiserie.

“Este ușor de controlat numarul de calorii dacă stai departe de prajeli, chestii crocante, dulciuri concentrate, alcool sau sucuri; Ocoliti sosuri pe baza de branz si maioneza; consumati din abundenta salate sarace in grăsimi ; bea apă în loc de sucuri sau cocktail-uri, “, spune Blatner.

O altă strategie este de a închiria o casă echipată cu o bucătărie (sau cel puțin un grătar) și acces la un magazin alimentar, astfel încât să puteți pregăti propriile mese sănătoase și gustări.

Preferi să nu faci paturi sau să gătești in vacanta? Solicitați un frigider in camera de hotel, astfel încât să puteți stoca gustări sănătoase. Gustările sănătoase vă vor ajuta să gestionati foamea între mese, astfel încât sa nu mancati mai mult decat ar trebui la masa.

Chiar si daca nu ai frigider in camera, tot te poti aproviziona cu gustari sanatoase cum ar fi:

  • Nuci
  • Seminte
  • Mix de fructe sau nuci
  • Cereale
  • Fructe uscate
  • Crcker-si integrali
  • Unt de arahide
  • Floricele de porumb
  • Batoane de granola sau cereale
  • Rondele de orez expandat

4: Răsfățați-vă în moderație

Privarea nu este distractiva atunci când sunteți în vacanță. În schimb, “numele jocului este moderatie atunci când vine vorba de controlul caloriilor din alimentele interzise și alcool, “, spune Blatner.

Deci, alegeti o cupa de inghetata în loc de o felie de tort, că desert sau ca gustare intre mese.

Când beți alcool, caloriile se adăuga rapid, mai ales dacă optati pentru băuturi fantezie care vin cu o umbreluta. Deci, faceti un plan pentru atunci când veți bea băuturi alcoolice și cât de mult veti consuma.

Diekman sugerează ca alternativa la băuturile alcoolice băuturile nealcoolice, noncalorie, astfel încât veți rămâne bine hidratat și veti reduce aportul total de calorii. Și atunci când comandati băuturi alcoolice, optati pentru cele cu calorii mai putine, cum ar fi o bere ușoară, vin spritzers, vin, șampanie sau băuturi spirtoase amestecate cu apă .

5: Portii mici !

Chiar și atunci când sunteți în vacanță, dimensiunea portiilor conteaza dacă doriți să evitați creșterea în greutate.

“Bucurați-vă de porții mici din orice vă place, mâncati încet, astfel încât să gustați alimentele și să aveti un sentiment de satisfacție, bucurie si relaxare in vacanta, ” sugerează Diekman.

Dar tineti minte ca daca petreceti mult timp in jurul mesei poate duce la supraalimentare. Astfel relaxati-va pe o terasa, balcon, veranda, departe de locul de lut masa.

Daca totusi faceti parte din categoria de oameni care petrec ore in jurul mesei in vacanta, inlaturati mancarea de pe masa. Ramaneti in compania bauturilor cu putine calorii (apa, ceai , cafea)

Sfaturi pentru a nu te ingrasa in vacanta

Please follow and like us:
error

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)