3 mese sănătoase, colorate, delicioase

3 mese sănătoase, colorate, delicioase, perfect asortate cu vremea de afara

🥤Mic dejun :

smoothie cu capsuni proaspete, miere de salcam, putin iaurt grecesc si kefir.
Vreau sa profit cat mai mult de aroma capsunilor proaspete, acum cand este vremea lor. Sigur ca le consum si congelate, dar proaspete… au un farmec aparte.

🍓De aleg sa fac o cura zdravana de capsuni?

🍓 8 căpşuni de mărime medie asigură 140% din necesarul de vitamina C zilnic recomandat şi 20% din acidul folic recomandat femeilor gravide
🍓O cană de căpşuni are doar 55 de calorii.
🍓Căpşunile conţin un nivel foarte crescut de nitraţi, care îmbunătăţesc circulaţia sângelui şi a oxigenului prin muşchi.
🍓Astfel, acestea pot fi consumate înaintea antrenamentelor pentru o mai bună anduranţă şi pentru o ardere accelerată a caloriilor.

🌶️Pranz :

file de cod la cuptor cu ierburi si piure de ardei (rosu si kapia). Ardeii sunt copti si apoi ajunsi in forma gustoasa de piure ( am mai pus putina ceapa la abur si putinnn unt, sare, piper)

🍲Cina :

mancare de naut, sos de rosii, curry, boia iute si dulce, ceapa, usturoi verde. Cand a fost gata am adaugat cateva frunze proaspete de patrunjel si baby spanac.

💪La cele doua gustari propun nuci, migdale crude cate un pumn strans, un fruct, cativa biscuiti digestivi integrali fara zahar.
Inainte de antrenament (daca aveti) un baton proteic energizant va face minuni, avand un randament mult mai bun.

Pofta buna la sanatate!

3 mese sănătoase, colorate, delicioase

Please follow and like us:
error

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)